בהרשמתי לאירוע קוקו אני מצהיר כי ברור לי שהאתגר הוא ריצה חברתית ואינו מרוץ מאורגן.

על כן, אני מוותר ויתור סופי ומוחלט על כל טענה כלפי מארגני האתגר ולוקח אחריות מלאה ללא יוצא מן הכלל על השתתפותי באתגר על כל היבטיה.

אני מצהיר כי פרסום המסלול ו/או סימונו על ידי סימון שבילים  אינו מפחית מחובתי להכיר מראש את המסלול כפי שיפורסם על ידי המארגנים, להוריד את מסלול האתגר בקובץ לשעון שלי ככל שיש בידי אפשרות טכנית כזו ולנקוט בכל הזהירות הנדרשת במהלך השתתפותי באתגר ולא אבוא בטענה ו/או דרישה כלשהי כלפי המארגנים גם בנוגע לתוואי השטח, סימונו או אי סימונו, מיקום תחנות ההזנה, תכולתן או מספרן.

אני מצהיר כי ידוע לי שלא תהיי עזרה רפואית על מסלול האתגר או בקרבתו בין אם על ידי רופא, פרמדיק או מגיש עזרה ראשונה, וכן לא תהיה אופציה לפינוי מהיר באמצעות אמבולנס או בדרך אחרת ואני לוקח על עצמי את מלוא האחריות על כך, ומשחרר את המארגנים מאחריות כלשהי גם בעניין זה.

אני מצהיר בזאת שידוע לי היטב שהשתתפותי באירוע מצריכה כושר גופני גבוה, סיבולת ובריאות תקינה וברור לי היטב שפעילות הריצה בעלת סיכון גבוה ועלול להיגרם למשתתפים בה וגם לי נזק, לרבות נזקי גוף, פציעה ואף מוות. אני מצהיר כי ככל ולא אהיה כשיר להשתתף באתגר, הן מבחינה בריאותית והן מבחינת יכולות ספורטיביות הנדרשות לשם ביצוע האתגר, אמנע מלהשתתף באתגר.

אני מצהיר כי ידוע לי שמדובר בתוואי שטח הררי בעל אופי משתנה שבחלקו עלול להיות קשה מאד, וכן מודע לחציות הכביש המתוכננות במסלול ומתחייב לנקוט בכל הזהירות הנדרשת גם בעת מעבר הכביש. כמו כן, ידוע לי שמהירות הריצה המינימלית הנדרשת על מנת לעמוד ביעדי ה CUT OFF וסגירת תחנות ההזנה היא 8 דקות לקילומטר בממוצע.

אני מצהיר כי ידוע לי שחלק ממסלול האתגר עובר בתוך שמורות טבע ומתחייב שלא לפגוע בסביבה, בחי או בצומח ולרוץ רק על השבילים המסומנים, וכן להימנע מזריקת אשפה בשטח. ידוע לי היטב כי הסיכונים הכרוכים באירוע אינם מוגבלים ליכולתי האישית בזמן האירוע בלבד ועלולים להיגרם לי גם ע"י גורמים אחרים כמו בריאותי, תזונתי וכושרי הגופני לפני האירוע, שטח הקרקע, מזג האוויר, התנהגותם של משתתפים אחרים באירוע, נותני חסויות, מארגני ומנהלי האירוע. בהיותי מודע/ת לכל הסיכונים הכרוכים בריצה אני נוטל/ת על עצמי סיכונים אלה מרצון ובוחר/ת להשתתף באירוע, למרות הסיכונים.

אני מקבל/ת על עצמי אחריות מלאה לכל נזק שיגרם לי במהלך האירוע, בכל מקום ,לרבות נזק גופני, פציעה, מוות ו/או נזק לרכוש, להלן "הנזק". הנני מוותר/ת, ויתור מלא, סופי ומוחלט על כל טענה ו/או זכות תביעה מכל סוג שהוא לרבות וללא גבול, כל אובדן, פציעה ,נזק, מחלה, מוות, או פגיעה אשר נגרמה כתוצאה ישירה או בלתי ישירה מהאירוע, כלפי מארגני האירוע ו/או מנהלי האירוע ו/או מנהלים מטעמם ו/או עובדיהם ו/או שולחיהם ו/או מתנדבים ו/או כל גורם הקשור לאירוע זה , יקראו להלן "מארגני האירוע" אני מתחייב/ת לפרוש מהאירוע אם הורו לי ו\או המליצו לי על כך מארגני האירוע או אם בכל שלב באירוע אני מבחין/ה בסיכון מסוים או במפגע בטיחותי או אם בכל שלב באירוע אני מרגיש/ה כי אינני יכול/ה להמשיך להשתתף בצורה שלא תסכן אותי או אחרים .

אני יודע/ת כי לפני, במהלך ואחרי האירוע יתכן ויצלמו אותי. אני מסכים/ה כי מארגני האירוע, יכולים להשתמש בכל תצלום שלי, וידאו או סטילס ואף בשמי, בכל מסגרת תקשורתית המסקרת או כותבת על האירוע .עם שליחת טופס הרשמה זה הריני מאשר את חתימתי והסכמתי המלאה השימוש בלשון זכר היא מטעמי נוחות בלבד והאמור לעיל יהיה תקף גם לנקבה בהתאם לנסיבות העניין.